Smart eller nytänkande?


Detta är första bilden från Pradas vårkampanj 2010.
Redan en snackis i världen som fått arbetsnamnet ”The Case of Prada´s Mysterious Model”.
Ingen verkar veta vem modellen på bilden är och Prada är ju smarta som är tysta än så länge. För snacket går och då blir det ju hype.
Har det varit ett genidrag att kapa modellens ansikte? Var det en miss som skett när den estetiske redigeraren gjorde annonsen?
Är det bara ett nytänkande eftersom ”alla” reklalmbilder är så lika varandra?

Det kommer ju alltid fler bilder så det ska bli kul att se hur de ser ut och om de följer samma tema. Svaret dröjer nog inte speciellt länge.

This is the new ad for Prada spring 2010. Nobody knows who the model is, and the campain is being known as ”The case of Prada´s Mysterious Model”.
Are Prada just smart or was it a mistake by the artistic creator? Prada’s model choice is a bit of a mystery,
so I´m hoping for multiple images from the brand so the ”problem” will be solved.


Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.