pamplemousse

pamplemousse

Pamplemousse.
– pamplemousse! 
P a m p l e m o u s s e .
pamplemousse…..

 Franskan har ett namn värdigt denna gudomligt goda frukt.
Hur lyxigt och härligt låter det inte?

– Pamplemousse.


4 Replies to “pamplemousse”

  1. Tess

    Nääää lurendrejeri – jag trodde du skulle prata om något smarrigt och gott… och så är det bara surt och hemskt ;-)). KRAM

  2. Minna

    Tess – haha knäppis det är ju sjuuuuuukt gott!! Prova dem nu, nu är de supergoda! blodgrape… åh gudars så gott!
    kram härliga du!

  3. Marie

    Hej, du tar så fina bilder. Vad har du för kamera/objektiv. Sedan har jag fått många fina restips från din blogg, och nu undrar jag om du har några tips gällande Franska rivieran med omnejd, hotell,restauranger, utflykermm. Tack på förhand.

Comments are closed.