H&M hjärta Cheap Monday, Weekday & Monki

image1949

H&M köper succéföretaget bakom Cheap Monday, Weekday & Monki
H&M:s Vd Rolf Eriksen säger: "genom att arbeta tillsammans kan vi ytterligare öka tillväxten"

Känns som att kedjorna är ostoppbara och kommer att köpa in sig överallt.
Frågan för mig är,
– Undrar just hur lång tid det kommer ta före folk börjar värdesätta personlig service riktigt högt?
Eller är det så att man inte orkar bry sig längre om att man får "rota" sig igenom stora varuhus för att
hitta det man söker? För det är ju billigt och man kan köpa fler av varje sort även om dem inte har
nån kvalité. Vill man i fler och fler städer ha människor som bär likadana plagg hela tiden?
Vart tar personligheten vägen?

Det finns massor av frågor kring de här ämnena, och jag vet inte riktigt var jag ska börja eller sluta
så därför får diskussionen ta vid här om det är nån som vill.


Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.